نوشته شده توسط : b.gholami

برای این نوع بسته بندی از سلفون های شفاف یا مات به صورت چاپی استفاده می شود که دلیل کمبود مواد اولیه لبنی در این نوع بستنی، بسته بندی نمونه های یخ در ضخامت کم با مواد اولیه  دستگاه بسته بندی بستنی  اینجا کلیک کنید . سلفون (opp bopp) است. و cpp) تولید می شود.

قابل تولید و تحویل به صورت رول و ابعادی (یک طرف باز)

با توجه به نیاز مشتری، تحویل این بسته به دو صورت امکان پذیر است که عبارتند از:

تحویل به صورت فیلم (رول): در این روش بسته بندی مورد نیاز به صورت فیلم یا رول تحویل داده می شود تا با استفاده از چرخ خیاطی و توزین بتوان از بسته بندی به صورت خودکار استفاده کرد.

تحویل ابعادی: در این روش دوخت توسط خط تولید ما انجام می شود و بسته بندی به صورت روباز یا ابعادی به مشتری تحویل داده می شود تا با استفاده از چرخ خیاطی خانگی و کارگاهی به صورت دستی بسته بندی شود. انجام شود.

تولید بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت

شرکت سانیا پلاستیک قادر به تولید انواع بسته بندی مواد غذایی بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت می باشد لذا امکان پذیرفتن سفارش شما در ابعاد مشخص را داریم. اگر نمی دانید از چه ابعاد و ضخامتی برای بسته بندی استفاده کنید، می توانید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

طراحی و چاپ بسته بندی بستنی

برای سهولت در سفارش، شرکت سانیا پلاستیک قادر است در صورت ثبت سفارش، طراحی و چاپ بسته بندی مواد غذایی شما را به صورت رایگان بپذیرد. طراحی بسته بندی با استفاده از مجرب ترین طراحان بدون محدودیت در تغییر طرح انجام می شود.

چاپ با استفاده از به روزترین دستگاه های اروپایی انجام می شود که عبارتند از:

چاپ فلکسو (استوانه ای و مرکزی): دستگاه چاپ فلکسو قابلیت چاپ بر روی اکثر مواد را دارد اما بیشتر برای چاپ روی انواع فیلم های پلاستیکی استفاده می شود. در این دستگاه چاپ از کلیشه ژلاتینی استفاده شده است که بسته به نوع کلیشه می تواند از 15 تا 50 تن بدون افت کیفیت چاپ کند.
چاپ هلیوگراور: هلیو به عنوان یکی از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ روی فیلم های پلاستیکی شناخته می شود که فقط می تواند بر روی فیلم های پلی پروپیلن یا سلفون چاپ کند. در این روش چاپ از کلیشه فلزی با چدن استفاده می شود که تا تغییر طرح نیازی به تغییر آن نیست.

قیمت طرح: هزینه طراحی مستقیما به تصویر یا طرح مورد نظر شما و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد، بنابراین برای دریافت قیمت دقیق چاپ، لطفا طرح یا تصویر مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی یا ایمیل برای ما ارسال کنید. .

دستگاه بسته بندی بستنی به منبع مراجعه کنیأ



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

بیسکویت و وافل به زمان رومیان باستان برمی گردد. کلمه بیسکویت در زبان فرانسوی به معنای دو بار پخته شده است. دستگاه بسته بندی بیسکوییت اینجا کلیک کنید این نام همچنین یک روش روزمره برای بیسکویت و ویفر در کیک است. در زمان های قدیم برای تهیه بیسکویت، یک بار آن را می پختند و دوباره گرم می کردند تا خشک شود. کوکی ها و وافل ها بیشتر از بسیاری از شیرینی های دیگر ماندگاری دارند. این تعریف نیز مشابه روش مشت زدن آن است خرید بیسکویت به Andal می رود تا یکی از بسیاری از دستور العمل های سالم را برآورده کند.

فواید و خواص بیسکویت و ویفر

به عنوان یک محصول سالم، بیسکویت یکی از گزینه های مناسب برای یک وعده غذایی میانی است. مصرف بیسکویت با چای، شیر یا قهوه می تواند اوقات خوشی را برای اوقات فراغت شما فراهم کند. بیسکویت یکی از غذاهای قدیمی و محبوب در سراسر جهان است.

برای تهیه بیشتر بیسکویت ها از گندم کم پروتئین استفاده می شود. این ویژگی منجر به ایجاد خواص غذایی در آنها می شود. با این حال، برخی از انواع بیسکویت و وافل از آردهای قوی تری استفاده می کنند. خوردن بیسکویت های رژیمی برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند می تواند بسیار مفید باشد. برخی از بیسکویت ها از شیرین کننده های طبیعی استفاده می کنند که سلامتی را افزایش می دهند. به طور کلی می توان خواص زیر را برای انواع بیسکویت و ویفر در نظر گرفت:

  • کربوهیدرات های موجود در آن به تامین انرژی بدن کمک می کند.

  • حاوی پروتئینی است که برای تقویت و سلامت عضلات موثر است.

  • حاوی فیبر است که به شما کمک می کند سریعتر احساس سیری کنید.

  • در تولید برخی از بیسکویت ها از آجیل، شکلات، پودر کاکائو، سبزیجات خشک و سایر مواد مشابه استفاده می شود.

هر یک از افزودنی های مورد استفاده در تهیه بیسکویت و وافل خواص جدیدی می بخشد. خرید بیسکویت های تهیه شده از آرد گندم کامل که حاوی فیبر بیشتری است، سالم تر است. مصرف فیبر می تواند به بهبود سلامت گوارش کمک کند. علاوه بر این، بیسکویت ها از نظر سلامتی محصولات مفیدتری نسبت به وافل هستند.

انواع بیسکویت و وافل

بیسکویت و وافل از غذاهای قدیمی هستند که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده اند. بیسکویت تقریباً در همه فرهنگ ها و کشورها وجود دارد و یکی از محبوب ترین غذاها محسوب می شود. دلیل محبوبیت بیسکویت ها ماندگاری طولانی و در عین حال طعم و عطر فوق العاده ای است. اولین نوع بیسکویتی که در دنیا شناخته شده است محصول ایتالیایی به نام بوچلیوم است. بیسکویت هایی که در ابتدا درست می شدند بسیار خشک و سفت بودند و مانند بیسکویت های امروزی نبودند. در حال حاضر قفسه های فروشگاه ها مملو از انواع مدل ها و طعم های مختلف آنهاست.

بیسکویت ها و وافل ها را می توان به دسته های مختلفی طبقه بندی کرد. یک دسته از بیسکویت ها و وافل ها شامل انواع ساده، خامه ای و سرپوشیده است. بیسکویتا مایکا یکی از بیسکویت های ساده ای است که نام و برند آن از قدیم برای ما شناخته شده است. بیسکویت هایی مانند ساقه طلایی و پتی بوربن نیز به عنوان نمونه های رژیمی بیسکویت های معمولی شناخته می شوند. بیسکویت های خامه ای و پفکی که بیشتر مورد پسند بچه هاست نیز در طعم ها و بسته بندی های مختلف موجود است. کراکر و چوب شور نیز انواع دیگری از کراکرها هستند که نمک بیشتری دارند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

هوشمند سازی کافی شاپ کلیک کنید . هر کافه و کافی شاپی صدای خودش را دارد! عطر و طعم خاص خود را دارد و فضای بی نظیری دارد!
قهوه فرانسوی که همیشه، در هر کافه و کافی شاپی می نوشیم، نه تنها طعم خاصی دارد، بلکه لذت خاص خود را نیز دارد!

برای خاص و متمایز بودن یک کافه و کافی شاپ در دنیای مدرن، علاوه بر موارد فوق، در نظر گرفتن موارد دیگری نیز می تواند بسیار موثر باشد. یکی از مهمترین این موارد؛ همسویی با تکنولوژی و تکنولوژی

ذائقه دوستداران قهوه مدرن در عصر تکنولوژی و نوشیدن اسپرسو حرفه ای تغییر کرده است، اگر تمام مراحل قبل و بعد از نوشیدن آن; از پیدا کردن یک محیط دنج گرفته تا ثبت سفارش و پرداخت، انجام این کار با گوشی هوشمند لذت بخش تر و در واقع هیجان انگیزتر خواهد بود.

به کمک تکنولوژی و استفاده از نرم افزارهای مدیریت کافی شاپ و کافه می توان خدمات هوشمندانه ای را به مشتریان امروزی ارائه کرد و با رعایت نیازهای فعلی آنها توجه آنها را جلب کرد تا به جایگاه ثابتی در ذهنشان دست پیدا کنند.

مدیریت کافه مدرن با نرم افزار مدیریت کافه

دنیای کنونی به سمت پیشرفت روزافزون پیش می رود و از فناوری در بسیاری از زمینه ها استفاده می کند. این پیشرفت و استفاده از تکنولوژی به کافه ها و کافی شاپ ها نیز رسیده است. به گونه ای که از هوش در مجموعه خود استفاده می کنند

تعداد کافی شاپ های هوشمندی که از کافی شاپ و نرم افزار مدیریت کافی شاپ استفاده می کنند در برخی از کشورهای پیشرفته روز به روز در حال افزایش است.

هوشمندی کافه ها و کافی شاپ ها

 در سراسر جهان اتفاق می افتد. کافه ها و کافی شاپ های زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که تمام تلاش خود را می کنند تا خاص، منحصر به فرد و نوآور باشند. یک کافه و کافی شاپ موفق و پیشرو; نیازهای مشتری را از دید مشتری می بیند و به خواسته های او احترام می گذارد.

کافه ها و کافی شاپ ها با پیشرفت تکنولوژی در مسیر موفقیت یکسانی قرار دارند. آنها برای دوام بیشتر و همچنین رفع نیازهای مشتریان خود در این زمینه باید از آخرین فناوری استفاده کنند. این هوش حتی بر نحوه طبخ غذا و درست کردن نوشیدنی و قهوه نیز تأثیر می گذارد.

مدیریت یک کافه شغل بسیار جذابی است که نیاز به دانش زیادی دارد. اطلاعات بالای کافی شاپ داران باعث موفقیت آنها در اجرای اصول مدیریت کافی شاپ می شود و می توانند مشتریان بیشتری و در نتیجه درآمد بیشتری داشته باشند. با استفاده از نرم افزار مدیریت کافی شاپ و کافی شاپ، تمامی نیازهای مشتریان به کمک هوشمندی برآورده می شود. از منوهای هوشمند گرفته تا پرداخت هوشمند قبض.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دستگاه بسته بندی شناور کولر شما بدون شک با این جمله معروف آشنا هستید; هیچوقت یک کتاب را با جلدش قضاوت نکن. اما مردم همیشه دلیل خود را دنبال نمی کنند و بیشتر اوقات تصمیمات احساسی می گیرند. بارها ما محصول را فقط به دلیل بسته بندی زیبا و جذاب آن خریده ایم.

در واقع 98 درصد از ما زیباترین و خاص ترین محصول را در قفسه فروشگاه انتخاب می کنیم، نه محصولی که بهترین ویژگی ها و ویژگی ها را دارد، درست است؟ از نقطه نظر بازاریابی، ارائه یک محصول خوب و باکیفیت در قالب بسته بندی نامناسب (زیرا چنین اشتباهی می تواند منجر به کاهش قابل توجهی در فروش آن محصول شود) بسیار بیشتر از استخدام یک طراح هزینه خواهد داشت. یک صنعتگر دقیق استخدام کنید تا یک بسته بندی جذاب برای شما ایجاد کند.

بسته بندی در هر شکل، اندازه، جنس و رنگ موجود است. این اولین برداشتی است که ما از یک محصول می گذاریم و در عین حال نمایانگر کل برند است. از آنجایی که بسته بندی یک محصول می تواند قاتل برند شما باشد، می تواند به راحتی خود را با ظاهری جذاب، مدرن و خلاقانه به مصرف کننده نهایی بفروشد. به عبارت دیگر، هنگام خرید حضوری، چیزی که بیشتر روی مخاطب تاثیر می گذارد، لمس مستقیم محصول است.

مقوله بسته بندی محصولات به قدری مهم شده است که سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند آپارات، یوتیوب و غیره. بر اساس عبارت «باز کردن بسته بندی» محتوا تولید کنید و مخاطبان زیادی داشته باشید.

از طرفی طراحی بسته بندی باید به گونه ای باشد که هفته ها یا ماه ها در قفسه بماند و این نیاز به طراحی هنرمندانه و البته مواد باکیفیت به کار رفته در ساخت بسته بندی محصول دارد. همچنین می توانید هرگونه اطلاعات در مورد بسته بندی را از مقاله بسته بندی چیست مطالعه کنید.

خلاقانه ترین بسته بندی های جهان (ویدئو)

قبل از اینکه به تصاویر خلاقانه ترین بسته بندی نگاه کنیم، نکات الهام بخش برای طراحی عالی را ذکر می کنیم:

از خود محصول استفاده کنید!
ترکیب بسته بندی با خود محصول نشان دهنده قابلیت عرضه شما و در عین حال قدرت بسته بندی شماست. برای الهام گرفتن از این نوع بسته بندی می توانید به عکس شماره 3 (آدامس تریدنت)، شماره 8 (بالش عسلی) یا عکس شماره 10 (نان پروتئینی) مراجعه کنید.

استفاده از یک شعار یا شعار جذاب
استفاده از برچسب در ذهن مخاطب می ماند و تاثیر بسزایی در ناخودآگاه آنها برای خرید مجدد محصول شما می گذارد. به عنوان مثال، «پودر کیک راش؛ به همان سادگی که خوشمزه است. الهام بگیرید و خلاق باشید.

نبوغ در سادگی

مثل جعبه مربع یا مستطیل نباشید!

به عنوان مثال، برند لانا اسپا برای نشان دادن طبیعی بودن محصول خود، صابون ها را در بسته بندی های برگ مانند به بازار عرضه می کند.

خلاق، خلاق و خلاق باشید!

مؤسسه تبلیغاتی Kempertrautmann برای افزایش رقم فروش کفش شیک و مدرنی که توانسته بود محبوبیت چشمگیری به دست آورد، تصمیم گرفت یک بسته بندی جدید، زیبا و کاربردی طراحی کند و با این کار حجم فروش این کفش ها را به نقطه اوج خود رساند. (طراح: Kempertrautmann)



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami
 مخزن زیرزمینی پلی اتیلن 1000 لیتری در دو نوع تک لایه (بی رنگ) و سه لایه تولید می شود. در مخزن سه لایه به دلیل وجود لایه تیره امکان نفوذ نور خورشید به مخزن آب وجود ندارد وخرید تانکر آب زیر پله 1000 لیتری اینجا کلیک کنید.تانکر آب 1000 لیتری در نتیجه شرایط برای رشد جلبک فراهم نمی شود. بنابراین برای ذخیره آب آشامیدنی مخزن آب پلی اتیلن سه لایه توصیه می شود.

مخزن آب زیر پله 1000 لیتری

مخزن آب زیر پله 1000 لیتری به دلیل اندازه و ابعاد مناسب و همچنین ارتفاع کم و حجم کافی قابل استفاده در فضاهای غیرقابل استفاده مانند زیر پله می باشد.
این مخزن به خوبی می تواند آب مورد نیاز 4 واحد مسکونی را تامین کند. مزیت اصلی مخزن زیر پله ابعاد و شکل هندسی آن است و در مکان هایی که امکان نصب مخازن دیگر وجود ندارد به خوبی قابل نصب است.
این مخازن به صورت پیش فرض فاقد اتصالات ورودی و خروجی (اتصال) می باشند لذا مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل به نصب این اتصالات در هنگام سفارش به کارشناسان فروش شرکت اطلاع دهند. نصب این یراق آلات رایگان بوده و فقط مشتریان گران قیمت برای خرید یراق آلات هزینه می پردازند.
لازم به ذکر است که مخازن سه لایه و مخازن تک لایه از نظر ضخامت با یکدیگر تفاوتی ندارند.
توجه به بهداشت و کیفیت محصولات در پلاستونیک باعث شده تا این شرکت به عنوان بهترین تولید کننده مخازن پلی اتیلن در ایران شناخته شود.
همه اتصالات و شیرها ممکن است قبل از ارسال به انبار کارخانه نصب شوند 3 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش ارسال به سراسر کشور تحویل فوری در تهران

مخزن آب 1000 لیتری زیر پله

این مخزن آب دارای دو ارتفاع جلو (کوتاه) و ارتفاع عقب (بلند) می باشد. این مخزن زیر پله ای تمام سفید رنگ به طول 157 سانتی متر، عرض 101 سانتی متر و ارتفاع 108 سانتی متر در قالب سه لایه آنتی باکتریال تولید شده است. خاصیت ضد باکتریایی این تانک منابع غذایی رشد باکتری را از بین می برد و از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند.

ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر زنگ زدگی، وزن سبک و استحکام بالا، نصب و راه اندازی آسان، مقاومت در برابر خوردگی، بدون دردسر و حمل و نقل آسان از دیگر ویژگی های قابل توجه این منبع زیر پله ای است. مخزن 1000 لیتری آب زیر پله ای یک محصول با افتخار ملی و دارای گواهینامه های داخلی و بین المللی می باشد و کیفیت بالای آن گزینه ای هوشمند برای نگهداری طولانی مدت آب شرب می باشد.


:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن پلی اتیلن سه لایه پلاستیکی 230 لیتری مکعبی از پلی اتیلن 3840 و مواد غذایی مورد تایید وزارت بهداشت تولید شده است. از این مخزن می توان برای نگهداری آب و انواع مایعات، مواد شیمیایی و مواد غذایی استفاده کرد. علاوه بر این، این مخزن مکعبی دارای یک لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید است. کلیه مخازن مکعبی پلاستیکی تولید پلاستونیک دارای 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

این مخزن در بازار با نام های ایزی تانک، تانک کتاب، مخزن باریک یا تانک باریک نیز شناخته می شود. اگر نیاز به ذخیره حجم بیشتری دارید، می توانید به راحتی با اتصال دو یا چند مخزن مکعبی،  مخزن کتاب یا مخازن ذخیره آسان، حجم ذخیره سازی را افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد با ما تماس بگیرید.  اینجا کلیک کنید تانکر آب ۳۳۰ لیتری مکعبی عمودی ایستاده 

سه لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال

دارای یک لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید است

5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش

دارای نشان استاندارد ملی ایران به شماره 854633093 می باشد

دارای مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو به شماره 49/15470

مکان نصب کلیه اتصالات، شناورها و شیرآلات قبل از ارسال به مشتری در انبار کارخانه

بهتر است نکات خرید، نصب و نگهداری مخزن کتاب 230 لیتری را بدانید

مخزن کتاب معمولاً برای نصب در کنار دیوارها طراحی می شود، بنابراین برخی از مشتریان آن را مخزن آب دیواری می نامند.

محل نصب آنها باید کاملا مسطح، هموار و یکنواخت باشد و شیب نداشته باشد. همچنین نباید در نزدیکی این مخزن شعله یا گرمای زیادی وجود داشته باشد.

امکان ارسال به سراسر کشور با نازلترین قیمت ممکن و تحویل درب منزل مشتریامکان ارسال رایگان به آدرس مشتری در تهران، کرج و ساری

تفاوت مخزن 230 لیتری سه لایه و تک لایه کتاب چیست و کدام یک برای کاربرد شما مناسب تر است؟

تنها تفاوت مخزن 230 لیتری کتابی یا کتاب سه لایه و تک لایه در تعداد لایه ها و هزینه آن است. در مخازن سه لایه لایه ای از رنگ سیاه بین لایه ها وجود دارد تا جلوی تابش نور خورشید را بگیرد و در نتیجه فرصتی برای رشد جلبک در مخزن وجود ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 به هنرمندان و طراحان، تحلیلگران، آشنا به علم آمار و ریاضی، توانمند مدیریت، ایده و خلاقیت نیازمندیم.

این آگهی شغلی برای هر شغلی عجیب و غیرعادی به نظر می رسد. به جز بازاریابی دیجیتال. در میان تمام موقعیت های شغلی، به ندرت موردی وجود دارد که به مجموعه گسترده ای از مهارت ها مانند بازاریابی دیجیتال نیاز داشته باشد.

از آنجایی که اکثر شرکت ها از این نوع بازاریابی استفاده می کنند، بازار کار بسیار داغ است و رقابت شدیدی بین متقاضیان این شغل وجود دارد.

چگونه باید در میان همه آنها متمایز شوید تا دیده شوید؟ چه مهارت هایی شما را به یک برند متخصص و شناخته شده در این زمینه تبدیل می کند؟

در این مقاله شما را با مهم ترین مهارت های دیجیتال مارکتینگ آشنا می کنیم. با مطالعه و توسعه هر یک از آنها در این زمینه قوی تر و حرفه ای تر می شوید و مطمئنا درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. (در صورت تمایل به یادگیری و آموزش بازاریابی دیجیتال می توانید از شرایط و ضوابط دوره اطلاعات کسب کنید) اینجا کلیک کنید . بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ

14 مورد از مهمترین مهارت های مورد نیاز برای بازاریابی دیجیتال

اکثر متخصصان دیجیتال مارکتینگ و دوره های آموزشی موجود در این زمینه بر یادگیری مهارت ها و ابزارهای سخت تمرکز دارند. در حالی که مهارت های نرم به همان اندازه مهم هستند.

د

ت های کوچک، نقش ابزار برجسته تر است. زیرا بخش بزرگی از مسئولیت ها از تولید محتوا تا تحقق آن در رسانه بر عهده خود فرد است. هر چه مجموعه بزرگتر باشد، تعداد تیم ها و افراد با هم بیشتر می شود و اینجاست که قدرت مدیریت، توانایی برقراری ارتباط و هماهنگی بین آنها، یعنی. مهارت های نرم بیشتر قابل مشاهده است.

  1. تفکر استراتژیک

تفکر استراتژیک ترکیبی از تفکر مفهومی، سیستمی و فرصت طلبانه است و یکی از مهم ترین و اساسی ترین مهارت های دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید.

شما باید بتوانید تمام بخش های سازمان و فرآیندهای بازاریابی را به عنوان یک کل یا سیستم ببینید. در نهایت خروجی کار حاصل این سیستم است. پس در نظر داشته باشید که همه آنها هماهنگ و روان حرکت می کنند و اگر تغییری در بخشی ایجاد شد، تأثیر آن را در کل بسنجید.

علاوه بر این، همواره باید فرصت های طلایی را شناسایی کنید تا از آنها برای ایجاد ارزش به نفع مخاطبان و در عین حال افزایش فروش و درآمد مجموعه استفاده کنید.

به طور کلی، تفکر استراتژیک هر مهارتی است که به شما امکان می دهد از تفکر انتقادی برای حل مشکلات پیچیده و برنامه ریزی برای آینده استفاده کنید. چنین مهارتی برای دستیابی به اهداف تجاری، غلبه بر موانع و مشکلات و غلبه بر چالش ها لازم است.

2. طراحی تفکر و برنامه ریزی

تفکر طراحی و برنامه ریزی بر یافتن راه حل های خلاقانه برای حل مشکلات کاربر متمرکز است. با این رویکرد می توانید درک عمیق تری از مشکلات و نیازهای افراد به دست آورید و با طراحی یک فرآیند، محصول یا خدمات جدید به آنها

کمک کنید. تفکر طراحی به شما امکان می دهد خارج از چارچوب فکر کنید و نوآوری کنید.

این رویکرد اساساً با طی کردن 5 مرحله زیر حاصل می شود:

همدلی: با کاربران و مشتریان همدلی کنید و به جای بی تفاوتی سعی کنید مشکلات و نیازهای آنها را درک کنید.
تعریف: مشکل اصلی را به صورت واضح و مشخص تعریف کنید.
ایده: خارج از چارچوب فکر کنید و راه حل مناسب را بیابید.

نمونه اولیه: اگر محصول، به‌روزرسانی یا فرآیند جدیدی را در نظر می‌گیرید، با ساخت یک مدل کوچک و ارزان، محدودیت‌ها و کاستی‌های آن را شناسایی کنید.
تست: دوباره محصول یا خدمات نهایی را آزمایش و بهبود دهید.

3. تجزیه و تحلیل داده ها

یک بازاریاب دیجیتال روزانه با داده ها، اعداد و آمارهای زیادی کار می کند. قبل از شروع هر کمپین، پارامترهای مهم در ارزیابی نتیجه را با توجه به هدف خود تعریف می کند. سپس از ابزارهایی استفاده می کند که می تواند نتایج و اثربخشی کمپین را اندازه گیری کند.

داده های دریافت شده در طول کمپین و پس از تکمیل آن را بررسی می کند. تحلیل مناسبی از عملکرد و نتایج انجام می دهد و در صورت لزوم برای بهینه سازی لحظه و طراحی کمپین های موفق تری در آینده اقدام می کند.

بنابراین آشنایی با ابزارهای اندازه گیری و تحلیلی مورد استفاده در این زمینه و پارامترهای قابل اندازه گیری در هر یک از آنها ضروری است. در پایان این مقاله شما را با این ابزارها آشنا می کنیم.

4. حل مسئله

هنر حل مسئله را می توان نسخه سنتی و قدیمی تفکر طراحی دانست. تفکر طراحی رویکردی انسان محور و تحلیلی دارد. اما در حل مشکل، انعطاف پذیر نیستید و از روش ها و ابزارهای علمی برای حل مشکل و یافتن راه حل مناسب کمک می گیرید.

وقتی نرم افزارها و پلتفرم ها به شما آمار می دهند، باید به اعداد توجه کنید و از آنها برای طراحی چارچوب مناسب و نحوه رفع مشکل استفاده کنید.

گاهی اوقات لازم است برای موفقیت در کمپین خود به این روش پایبند باشید تا در زمان بحران دچار سردرگمی نشوید و در همان جهت عکس العمل نشان دهید.

5. بازاریابی محتوا

یک بازاریاب دیجیتال برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان بالقوه و در نهایت فروش و حفظ مشتریان فعلی، به شدت به ایجاد، انتشار و به‌روزرسانی محتوا متکی است. بی دلیل نیست که بگوییم موفقیت کمپین ها به این بخش بستگی دارد. یکی از مهم ترین مهارت های دیجیتال مارکتینگ این است که:



:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید گلدان میناکاری اینجا کلیک کنید . دیگ میناکاری شده مسی با ارتفاع 20 سانتی متر یکی از زیباترین قابلمه های میناکاری شده است. یک گلدان لعاب دار با رنگ های چشم نواز می تواند حال و هوای خانه شما را تغییر دهد. می توانید از گلدان مسی میناکاری شده صراحی به عنوان هدیه به دوستان خود استفاده کنید و آنها را خوشحال کنید. گلدان میناکاری شده 20 سانتی متری هم جنبه کاربردی دارد و هم جنبه تزئینی. گلدان میناکاری شده 20 سانتی متری را می توانید از سراسر ایران سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

گلدان میناکاری

البته، اگر از گلدان لعابی استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد آن را تمیز کنید. به لطف لعاب پخته شده روی بدنه گلدان، شستشوی آن آسان است. فقط باید در نظر داشته باشید که از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید و مراقب باشید فشار یا ضربه وارد نشود، زیرا ممکن است لعاب ترک خورده و از بین برود.

استفاده از گلدان مسی میناکاری شده صراحی به عنوان یک هدیه شخصی و تبلیغاتی در بین مشتریان بسیار محبوب است. شما می توانید از این گلدان زیبا به عنوان یک محصول ایرانی به عنوان هدیه به مدیران و کارکنان سازمان ها و سازمان ها استفاده کنید.

حمایت از کالای ایرانی می تواند به معنای رشد اقتصادی بیشتر برای کشور باشد و این امر تاثیر مستقیمی بر سطح رفاه افراد جامعه دارد. خرید محصولات صنایع دستی ایرانی علاوه بر ارزش مادی می تواند توسعه دهنده فرهنگ اصیل ایرانی باشد.

گام اول آموزش میناکاری: آشنایی با مواد اولیه و طرز تهیه آنها

مس، برنج و سفال مهم ترین ظروفی هستند که می توان این هنر را بر روی آنها اجرا کرد. می توانید ظروف، زیور آلات یا اشیاء مورد نظر خود را از مراکز برنج، عسل یا سفال تهیه کنید. پس از انتخاب شی زیرساخت باید مواد اولیه میناکاری تهیه شود. یکی از مهمترین آنها پودر یا رنگ مینا است. این پودر در رنگ های مختلف موجود است و با توجه به نیاز و طرح شما قابل خریداری می باشد. ماده اولیه دیگر چسب است.

روش سنتی مینا کاری

چسب مینا را می توان جدا از بازار خریداری کرد و یا به روش سنتی تهیه کرد. در روش سنتی از کتیری و لعاب دانه ای به عنوان چسب مینا استفاده می شود. برای تهیه این چسب ها می توانید فراستینگ یا فراستینگ را به مدت 24 ساعت خیس کنید و سپس از آن استفاده کنید. برای اجرای این هنر به تعدادی ابزار و مواد اولیه دیگر نیاز است که عبارتند از:

  • صمغ مخصوص مینا و گلیسیرینه
  • اره مویی برای برش های احتمالی
  • نمونه های مختلف سه پایه برای نگه داشتن اشیاء و ظروف
  • انبر برای خارج نمودن کار
  • برش فایبرگلاس برای آماده سازی زیر ساخت
  • پایه توری برای قرار دادن کار در کوره
  • دستکش نسوز برای استفاده در کوره
  • قلم بوم
  • قلم شنگ
  • سوزن طراحی
  • چوب طراحی برای ایجاد خراش
  • قطره چکان
  • کاردک


:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 با استفاده از محتوای خلاقانه از رقبا متمایز می شوند. این محتوا می تواند در قالب تصاویر یا فیلم های جذاب، سخنرانی های خاطره انگیز یا شعارها و تیترهای تبلیغاتی خاطره انگیز تولید شود. بهترین کمپین های تبلیغاتی مصرف کنندگان را غافلگیر می کند، آنها را به انجام یک اقدام خاص سوق می دهد، در حافظه باقی می ماند و مخاطب را به برند وفادار می کند. کمپین تبلیغاتی کلیک کنید.

ثبات

کمپین های تبلیغاتی موفق به طور مداوم در راستای ماهیت و ارزش های برند اجرا می شوند. به طور کلی، یک تبلیغ، به ویژه در یک بازار اشباع، به تنهایی نمی تواند به هدف برند برسد. به همین دلیل کمپین های تبلیغاتی باید به صورت مستمر انجام شود. در حالت ایده‌آل، هر فرد از مخاطبان هدف باید به اندازه کافی در معرض تبلیغات برند قرار گیرد تا پیام را به خاطر بسپارد اما توهین نشود.

شخصی سازی تبلیغات

شخصی سازی تبلیغات به خصوص امروزه بسیار مهم و ضروری است. کمپین های تبلیغاتی موفق و موثر با توجه به ویژگی ها و نیازهای مخاطبان تجاری سفارشی می شوند.
اخلاقی: تبلیغات معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که متقاعدکننده و مؤثر باشند، بنابراین از کمپین‌های اطلاعات نادرست اجتناب کنید. نهادهای مختلف اخلاق تبلیغات را می سنجند، اما تبلیغ کنندگان باید مسئولیت اجرای کمپین های اخلاقی را نیز بر عهده بگیرند. کمپین‌های تبلیغاتی منصفانه و مطلوب، ارزش‌های تبلیغ‌کننده را نشان می‌دهند و با بهبود تصویر برند در ذهن مخاطبان، در بلندمدت به سود کسب‌وکار می‌شوند.شخصی سازی تبلیغات: شخصسازی تبلیغات به خصوص امروزه بسیار مهم و ضروری است. کمپین های تبلیغاتی موفق و موثر با توجه به ویژگی ها و نیازهای مخاطبان تجاری سفارشی می شوند.

اخلاقی:

تبلیغات معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که متقاعدکننده و مؤثر باشند، بنابراین از کمپین‌های اطلاعات نادرست اجتناب کنید. نهادهای مختلف اخلاق تبلیغات را می سنجند، اما تبلیغ کنندگان باید مسئولیت اجرای کمپین های اخلاقی را نیز بر عهده بگیرند. کمپین‌های تبلیغاتی منصفانه و مطلوب، ارزش‌های تبلیغ‌کننده را نشان می‌دهند و با بهبود تصویر برند در ذهن مخاطبان، در بلندمدت به سود کسب‌وکار می‌شوند.

کانال ها

کانال های تبلیغاتی مشخص می کنند که می خواهید محتوای کمپین تبلیغاتی و پیام آن را در کدام پلتفرم منتشر کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک کمپین بازاریابی شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کنید، ابتدا باید کانال‌های مرتبط با مخاطبان خود را شناسایی و اولویت‌بندی کنید و کانال‌هایی را که مخاطبان وفاداری برای شما به ارمغان نمی‌آورند را کنار بگذارید.

بودجه

اجرای تمامی کمپین های تبلیغاتی نیاز به هزینه و بودجه ندارد، اما باید در نظر داشته باشید که در بسیاری از موارد برای موفقیت کمپین ها باید روی آنها سرمایه گذاری کنید. برای درک بهتر سود کمپین، تمام هزینه های آن از جمله هزینه آژانس های تبلیغاتی، هزینه تبلیغات پولی و حقوق فریلنسرها را محاسبه کرده و با مقایسه آن ها با میزان فروش، درصد بازگشت سرمایه را محاسبه کنید. ROI).



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

خرید اینترنتی مخزن آب مطمئناً قصد خرید مخزن آب یا مخزن آب را دارید، به این صفحه هدایت شدید. این روزها با توجه به بحران خشکسالی و کم آبی در ایران، وجود مخزن آب برای مدیریت مصرف و تنظیم فشار آب ضروری به نظر می رسد. مخازن آب که با نام‌های دیگری مانند آبنما یا مخزن آب شناخته می‌شوند، به ما اجازه می‌دهند تا حجم زیادی مایع را برای مدت طولانی ذخیره کنیم تا در روزهایی که آب کمیاب است یا در شرایطی که دسترسی به آب شهری در زمین غیرممکن است استفاده کنیم. . با خرید مقدار ویژه آب پلی اتیلن در جعبه های کود تا جدا شدن بذرها کوددهی می کنید.

تفاوت بین مخزن تک لایه و مخزن سه لایه چیست؟

تفاوت اصلی آنها در نحوه اجرای آنها است و با توجه به اینکه مخازن تک لایه از مواد پلی اتیلن بی رنگ ساخته شده اند ظاهر شفاف تری دارند به طوری که سطح مایع مخزن قابل مشاهده است. مخازن سه لایه از ترکیب سه لایه سفید + یک لایه سیاه که نسبت به نور مات است + یک لایه سوم سفید تشکیل شده است.

طعم آب آشامیدنی در مخزن پلی اتیلن چگونه تغییر می کند؟

عدم استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد، عدم رعایت زمان استاندارد تولید محصول و استفاده از افزودنی های غیر استاندارد در فرآیند تولید، باعث ایجاد طعم نامطبوع در آب آشامیدنی مخازن می شود.

چرا باید از مخزن آب استفاده کرد؟

آب تقریباً 70 درصد از زمین را پوشانده است. با این حال، تنها 3 درصد از این آب را آب شیرین تشکیل می دهد و دو سوم این آب شیرین در یخ و یخچال های طبیعی ذخیره می شود. به همین دلیل، آب به سرعت در حال تبدیل شدن به یک منبع دست نیافتنی است. مخازن آب به حداقل رساندن مصرف آب، نگه داشتن آب نزدیک به منبع و کاهش فشار بر روی سیستم های زهکشی کمک می کند. در نهایت، استفاده از مخزن آب باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

آیا امکان تشکیل جلبک در مخزن آب پلی اتیلن وجود دارد؟

تمامی مخازن سه لایه ساخته شده از پلی اتیلن آنتی باکتریال دارای خاصیت ضد جلبک هستند. اما گاهی به دلیل نصب غیراصولی مخزن .اینجا کلیک کنید. و کیفیت آب ورودی به مخزن شرایط برای تشکیل جلبک ایجاد می شود و بهتر است در فواصل زمانی مختلف برای شستشو و ضدعفونی مخازن اقدامات لازم انجام شود.اینجا کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()