نوشته شده توسط : b.gholami

نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی از دیدگاه تولید دستگاه ایسلوی زمانی آغاز می شود که بررسی های اولیه و نیازسنجی اولیه دستگاه شما توسط کارشناسان دستگاه ایسلوی و گزارش اولیه دستگاه بسته بندی مکانیکی اینجا کلیک کنید . کارشناسان نصب و راه اندازی انجام شود. طبق استانداردهای موجود کارکنان ما پس از تایید نیاز دستگاه بسته بندی شما کار خود را آغاز خواهند کرد.

تجزیه و تحلیل راه حل ها و ارائه ایده های راه اندازی

پس از تحقیق در مورد نیازهای دستگاه بسته بندی نوبت به طراحی دستگاه می رسد.به گفته کارشناسان مهندسی مکانیک، طراحی دستگاه زمانی شکل می گیرد که نیازهای سازمان به خوبی

درک شده باشد و راه حل پیشنهادی ناقص است تأثیری بر اثربخشی شبکه و استراتژی سازمان نداشته است.

پیگیری مستمر نصب

یکی دیگر از ویژگی های خدمات مهندسی مکانیک، پیگیری مستمر واحد مراقبت از مشتریان در حین نصب و راه اندازی دستگاه توسط کارشناسان ما در سازمان شما می باشد، بخش خدمات مشتریان ما همیشه در کنار شما خواهد بود تا اینکه تمامی موارد مندرج در قرارداد نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی شما به طور کامل اجرا شده است و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت. این ردیابی تا زمانی ادامه خواهد داشت که در حین نصب از تمامی درخواست ها آگاهی کامل داشته باشید و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

گزارش راه اندازی و مستندسازی نهایی

مسائل مکانیزاسیون در حین راه اندازی پروژه دستگاه بسته بندی شما، وی تمام اختیارات را دارد که استانداردها را شروع کند و مستندات طراحی و اجرا را در حین نصب دستگاه تکمیل کند تا گزارش نهایی را تهیه کند. راه اندازی هیچ فایده ای ندارد و در زمان اتمام پروژه مدارک مورد نیاز برای نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی شما طی پروتکلی تهیه و تصحیح می شود و در صورت داشتن سوال یا درخواست به اطلاع شما خواهد رسید. در مورد چگونگی درک می توانید تنظیمات خود را طی جلسه ای با کارشناسان سازمان ما حل کنید.

موافقت نامه

کارکنان خدمات مشتریان ماشین سازی ماسالی با تکیه بر مسئولیت پذیری و گسترش مشتریان طرفدار ماشین سازی یکی از فعال ترین و مشتری مدارترین واحدهایی می باشد که پس از نصب و راه اندازی شبکه کارشناسان ما در نظر گرفته شده است. وی وظیفه دارد نحوه بررسی و راه اندازی شبکه شما را مطالعه کرده و در این خصوص رضایت شما را جویا شود، بدین منظور پس از بررسی گزارش ارسالی موسسه به شما و راه اندازی کارشناسان، به نشانه اطمینان مشتری، دریافت می کند. رضایت کتبی از مشتری و آن را به عنوان یک سند ارزشمند در خلاصه رضایت مشتری مهندسی مکانیک نگه می دارد.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دستگاه بسته بندی به لینک مربوطه مراجعه کنید. غلات معمولاً به صورت دستگاه های توزین طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه بسته بندی حبوبات در مدل های داخلی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تولید می شود.

تعداد وزنه ها برای سرعت دستگاه و هزینه آن بسیار موثر است.

معرفی دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف

دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف یکی از مهم ترین دستگاه های صنعتی در گروه دستگاه های بسته بندی مواد غذایی و محصولات متفرقه می باشد. همانطور که از نام این دستگاه پیداست برای بسته بندی مواد غذایی مختلف در ظروف یکبار مصرف با سرعت بالا و کاملا بهداشتی استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی به صورت تک توزین و به صورت رومیزی ساخته می شود.

این دستگاه روی میز قرار می گیرد و وزن کمی دارد که جابجایی آن را آسان می کند.

وزن بسته ها قابل تغییر است و دوخت آن ها روی چرخ خیاطی دستی انجام می شود.

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم

مردم می توانند از دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کمتر یا هزینه کمتر استفاده کنند.

برای خرید لوازم خانگی دست دوم باید تحقیقات گسترده ای برای انتخاب دستگاه مناسب انجام شود.

برای این منظور توصیه می شود با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

دستگاه بسته بندی غلات دستی

دستگاه بسته بندی غلات دستی کوچک مناسب برای بسته بندی با سرعت کم و وزن سبک می باشد.

دستگاه بسته بندی غلات دستی برای عملیات خانگی و بسته بندی غلات با ظرفیت کم استفاده می شود.

جابجایی این دستگاه به دلیل وزن کم و حجم کم بسیار آسان است.

مصرف کم برق و عدم وجود صدای زیاد از دیگر مزایای این دستگاه است.

دستگاه بسته بندی حبوبات اتوماتیک

دستگاه بسته بندی حبوبات اتوماتیک با بالاترین ابعاد و حجم برای بسته بندی انواع حبوبات طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه ها در دو مدل پلت فرم دار و بدون پلت فرم با ظرفیت های مختلف و با تعداد وزن های متفاوت طراحی شده اند.

آنها از این دستگاه در کارخانه های بزرگ و برای تولید محصولات در ظرفیت صنعتی استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب زیرپله 300 لیتری اینجا کلیک کنید . هزینه بالای زمین و محدودیت فضای آزاد در ساختمان ها، ساکنان را ملزم به استفاده بهینه از تمامی فضاها می کند. یکی از فضاهایی که معمولاً به عنوان کاندید نصب مخزن آب در ساختمان ها دیده می شود فضای زیر پله ها است. این فضاها معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند و به همین دلیل مکان مناسبی برای نصب مخزن آب هستند.

مخازن زیر پله ای رایج ترین مخازن ذخیره آب هستند که در فضای زیر پله نصب می شوند، اما با این وجود، فضای زیر پله به دلیل محدودیت های اندازه ای نیاز به تحقیقات بیشتری دارد و نصب هر مخزن برای آب آسان نیست. در این مکان از طرفی تنوع مخازن زیر پله کم است و ممکن است برای ذخیره آب در زیر پله نیاز به استفاده از انواع دیگر مخازن باشد.

در این مقاله حجم مناسب مخزن ذخیره آب ساختمان مشخص شده و سپس روش اندازه گیری صحیح ابعاد زیر پله برای انتخاب مخزن آب مناسب شرح داده شده و متداول ترین مخازن قابل نصب در زیر پله ها معرفی می شوند. به هر حال اگر امکان نصب مخزن با حجم مناسب در زیر پله وجود نداشته باشد، پیشنهاداتی برای تعیین مکان دیگری برای نصب مخزن آب به شما داده می شود. با مطالعه این مقاله و مشاهده عکس ها و جداول موجود در آن به راحتی می توانید فضای زیر پله ها را اندازه بگیرید و مخزن آب مناسب خود را انتخاب کنید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم با حوصله تمام مطالب و تصاویر را تا انتهای مطلب مرور کنید تا بتوانید بهترین مخزن آب قابل نصب زیر پله های خانه یا ساختمان خود را خریداری کنید.

حجم مناسب مخزن آب ساختمان چقدر است؟

طبق دستورالعمل آبفار برای هر واحد مسکونی (تعداد اعضا 4 تا 5 نفر) در شبانه روز 250 لیتر آب مورد نیاز است.انتخاب ولوم کمتر از این مقدار می تواند در شرایطی که همه دستگاه ها به طور همزمان در حال استفاده هستند مشکل ساز باشد. تصویر زیر توسط یکی از ادارات آبفای شهر تهران در اختیار یکی از مشتریان قرار گرفته است و تقریباً مقدار آب مورد نیاز برای نگهداری ساختمان های مسکونی را برآورد می کند.

چگونه ابعاد زیر پله را اندازه گیری کنیم؟

پس از تعیین حجم مخزن آب، باید ببینید که کدام مخزن آب را می توان در فضای زیر پله ها نصب و استفاده کرد. برای این کار ابتدا باید تمامی درها اعم از درب حیاط، پارکینگ، لابی و ... و همچنین راهروها به محوطه زیر پله ها اندازه گیری شوند. عرض این درها یا راهروها می تواند مشکل ساز باشد، بنابراین باید به دقت اندازه گیری شوند.

پس از این مرحله باید قسمت زیر پله را اندازه گیری کرد. همانطور که در تصویر شماتیک زیر مشاهده می کنید، اضلاع مختلفی در زیر پله ها وجود دارد که باید به دقت اندازه گیری شوند. در این عکس مخزن زیر پله به خوبی در فضای زیر پله نصب شده است. علاوه بر مخزن زیر استپ، مخازن افقی، مخازن مکعبی و حتی مخازن کوتاه عمودی قابل نصب هستند.

الف: ارتفاع بیرونی زیر راه پله

ب: طول مفید زیر پله ها

ج: ارتفاع قسمت جلویی (شمشیر) زیر راه پله

د: طول بالای راه پله تا ابتدای قسمت شیبدار

E: عرض زیر پله ها

F: عرض ورودی راه پله

اندازه گیری صحیح

تمام اضلاع ذکر شده در بالا باید با دقت اندازه گیری شوند و بر اساس این اندازه گیری ها می توانید یک مخزن مناسب انتخاب کنید. مورد بعدی که می تواند مشکل ساز باشد این است که گاهی اوقات مخزن برای نصب در محل نهایی خود نیاز به چرخش حول محور افقی دارد. در واقع اگر چه فضای زیر پله ها متناسب با ابعاد مخزن است، اما به دلیل وجود دیوارها و راه پله، امکان چرخاندن مخزن و قرار دادن آن در زیر پله وجود نخواهد داشت. بنابراین امکان سنجی این مشکل نیز باید بررسی شود.

لازم به ذکر است روی درب مخزن باید فضایی به ارتفاع حداقل 20 سانتی متر وجود داشته باشد تا در صورت آسیب دیدن شناور یا بازدیدهای دوره ای به راحتی باز شود و شناور یا شناور تعویض شود. . به همین دلیل هنگام اندازه گیری ارتفاع موجود باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب زیرپله 300 لیتری اینجا کلیک کنید . هزینه بالای زمین و محدودیت فضای آزاد در ساختمان ها، ساکنان را ملزم به استفاده بهینه از تمامی فضاها می کند. یکی از فضاهایی که معمولاً به عنوان کاندید نصب مخزن آب در ساختمان ها دیده می شود فضای زیر پله ها است. این فضاها معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند و به همین دلیل مکان مناسبی برای نصب مخزن آب هستند.

مخازن زیر پله ای رایج ترین مخازن ذخیره آب هستند که در فضای زیر پله نصب می شوند، اما با این وجود، فضای زیر پله به دلیل محدودیت های اندازه ای نیاز به تحقیقات بیشتری دارد و نصب هر مخزن برای آب آسان نیست. در این مکان از طرفی تنوع مخازن زیر پله کم است و ممکن است برای ذخیره آب در زیر پله نیاز به استفاده از انواع دیگر مخازن باشد.

در این مقاله حجم مناسب مخزن ذخیره آب ساختمان مشخص شده و سپس روش اندازه گیری صحیح ابعاد زیر پله برای انتخاب مخزن آب مناسب شرح داده شده و متداول ترین مخازن قابل نصب در زیر پله ها معرفی می شوند. به هر حال اگر امکان نصب مخزن با حجم مناسب در زیر پله وجود نداشته باشد، پیشنهاداتی برای تعیین مکان دیگری برای نصب مخزن آب به شما داده می شود. با مطالعه این مقاله و مشاهده عکس ها و جداول موجود در آن به راحتی می توانید فضای زیر پله ها را اندازه بگیرید و مخزن آب مناسب خود را انتخاب کنید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم با حوصله تمام مطالب و تصاویر را تا انتهای مطلب مرور کنید تا بتوانید بهترین مخزن آب قابل نصب زیر پله های خانه یا ساختمان خود را خریداری کنید.

حجم مناسب مخزن آب ساختمان چقدر است؟

طبق دستورالعمل آبفار برای هر واحد مسکونی (تعداد اعضا 4 تا 5 نفر) در شبانه روز 250 لیتر آب مورد نیاز است.انتخاب ولوم کمتر از این مقدار می تواند در شرایطی که همه دستگاه ها به طور همزمان در حال استفاده هستند مشکل ساز باشد. تصویر زیر توسط یکی از ادارات آبفای شهر تهران در اختیار یکی از مشتریان  قرار گرفته است و تقریباً مقدار آب مورد نیاز برای نگهداری ساختمان های مسکونی را برآورد می کند.

چگونه ابعاد زیر پله را اندازه گیری کنیم؟

پس از تعیین حجم مخزن آب، باید ببینید که کدام مخزن آب را می توان در فضای زیر پله ها نصب و استفاده کرد. برای این کار ابتدا باید تمامی درها اعم از درب حیاط، پارکینگ، لابی و ... و همچنین راهروها به محوطه زیر پله ها اندازه گیری شوند. عرض این درها یا راهروها می تواند مشکل ساز باشد، بنابراین باید به دقت اندازه گیری شوند.

پس از این مرحله باید قسمت زیر پله را اندازه گیری کرد. همانطور که در تصویر شماتیک زیر مشاهده می کنید، اضلاع مختلفی در زیر پله ها وجود دارد که باید به دقت اندازه گیری شوند. در این عکس مخزن زیر پله به خوبی در فضای زیر پله نصب شده است. علاوه بر مخزن زیر استپ، مخازن افقی، مخازن مکعبی و حتی مخازن کوتاه عمودی قابل نصب هستند.

الف: ارتفاع بیرونی زیر راه پله

ب: طول مفید زیر پله ها

ج: ارتفاع قسمت جلویی (شمشیر) زیر راه پله

د: طول بالای راه پله تا ابتدای قسمت شیبدار

E: عرض زیر پله ها

F: عرض ورودی راه پله

اندازه گیری صحیح

تمام اضلاع ذکر شده در بالا باید با دقت اندازه گیری شوند و بر اساس این اندازه گیری ها می توانید یک مخزن مناسب انتخاب کنید. مورد بعدی که می تواند مشکل ساز باشد این است که گاهی اوقات مخزن برای نصب در محل نهایی خود نیاز به چرخش حول محور افقی دارد. در واقع اگر چه فضای زیر پله ها متناسب با ابعاد مخزن است، اما به دلیل وجود دیوارها و راه پله، امکان چرخاندن مخزن و قرار دادن آن در زیر پله وجود نخواهد داشت. بنابراین امکان سنجی این مشکل نیز باید بررسی شود.

لازم به ذکر است روی درب مخزن باید فضایی به ارتفاع حداقل 20 سانتی متر وجود داشته باشد تا در صورت آسیب دیدن شناور یا بازدیدهای دوره ای به راحتی باز شود و شناور یا شناور تعویض شود. . به همین دلیل هنگام اندازه گیری ارتفاع موجود باید این موضوع را در نظر داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 باید از میناکاری به عنوان یکی از بهترین هنرهای اصیل ایرانی یاد کرد که از قدیم الایام برای زیباسازی و تزیین خانه ها استفاده می شده است. میناکاری ترکیبی از رنگ های زیبا و درخشان بر روی فلزاتی مانند مس، طلا و نقره است که البته این هنر روی سرامیک نیز انجام می شود. این هنر بر روی ظروف و زیور آلات با نقوش اصیل ایرانی بسیار زیبا دیده می شود.خرید گلدان میناکاری به لینک مربوطه مراجعه کنید.

مینا فیروزه ای است که بسیاری آن را رنگ بهشتی می دانند اما البته از رنگ های دیگری مانند قرمز، زرد و سبز برای زیباتر شدن این اثر هنری استفاده شده است. امروزه که هنر میناکاری روز به روز رواج یافته است، از ظروف میناکاری بیش از پیش در دکوراسیون منزل استفاده می شود که در واقع کمک زیادی به زیباسازی منزل می کند.

این گلدان تزیینی فوق العاده زیبا روی مس میناکاری شده است. این گلدان 16 سانتی برای دکور منزل مناسب است و البته می توانید از آن به عنوان گلدان گل های طبیعی و گل های مصنوعی تزیینی استفاده کنید.

نگهداری یک دسته گل در یک گلدان زیبا هدیه ای است که این محصول برای شما به ارمغان می آورد. گلدان میناکاری شده دست هنرمندان اصفهانی با درخشندگی خاص و کنده کاری های خاطره انگیز زیبایی منزل شما را برجسته کرده و فرصت مناسبی را برای نگهداری دسته گل های شما فراهم می کند. ساختار مسی این محصول طرح گلدانی و لبه های دولبر آن با جلوه ای خاص و همچنین کیفیت مناسب و مقاوم در برابر رطوبت، علاوه بر تزئین ویترین منزل شما با یک هنر دستی و سوغاتی اصیل ایرانی، در انواع کاربردها قابل استفاده است. بادوام برای خریدار این محصول.خرید گلدان میناکاری کلیک کنید .

گلدان میناکاری

رنگ روی این گلدان مینای لزج است. این محصول میناکاری دو منظوره (تزیینی، کاربردی) با ارتفاع 16 سانتی متر، دهانه 6 سانتی متر، قطر زیره 4.5 سانتی متر و وزن 140 گرم می باشد.

میناکاری، میناکاری یا میناکاری هنری است که قدمتی در حدود پنج هزار سال دارد و از صنایع دستی محسوب می شود. امروزه این هنر بیشتر بر روی مس انجام می شود، اما می توان آن را روی طلا، نقره و سرامیک نیز انجام داد. طلا و نقره تنها فلزاتی هستند که در ترکیب با مینا اکسید نمی شوند، بنابراین اجازه می دهند طرح با جزئیات و با بیشترین شباهت روی مینا اجرا شود، در حالی که میناهای مسی این کیفیت را ندارند.نزدیکترین معنای لغوی مینا آسمان آبی است.

مینا اثری هنری است که در آن نقوش مختلفی معمولاً با قلم سفید بر روی ظروف مسی، نقره ای و طلایی حک می شود. رنگ زمینه زیر نقوش معمولاً آبی، سبز و گاهی قرمز است که اگر با چشم هنر به فضای داخلی ظروف لعابی بنگریم، ما را به یاد گستره آبی زیبای آسمان می اندازد. شاید به همین دلیل است که نام این هنر را مینا کاری می نامند.

زمینه میناکاری

میناکاری هنری با قدمت حدود پنج هزار سال است که برای زیباسازی زیور آلات و ظروف مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. این هنر تلفیقی از آتش و خاک است که با هنر نقاشی آمیخته شده و نقش های زیبایی خلق می کند. به گفته برخی کارشناسان، پس از مقایسه میناهای بیزانسی با آثار ایرانی، این هنر در ایران شکل گرفت و سپس به کشورهای دیگر رفت. البته آثار باستانی در اروپا یافت شده که سابقه بسیار طولانی دارند. به عنوان مثال شش حلقه طلا مربوط به قرن سیزدهم قبل از میلاد در قبرس یافت شد که نمونه ای از مینای خاتم کاری شده است .همچنین مجسمه معروف زئوس که در یونان یافت شده به پانصد سال قبل از میلاد می رسد.



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای به عاملی موثر در جذب مشتری و تاثیرگذاری بر افراد تبدیل شده اند.به عنوان یک مدیر مجموعه باید بدانید که رقابت بسیار شدیدی در بازارهای امروزی وجود دارد که در آن تنها یک برند موفق می تواند از سایر مجموعه ها پیشی بگیرد. تا پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبان منتقل کنید.
اگر دوست داشته باشد تیزر چیست؟ و چگونه انجام می شود، اطلاعات کسب کنید و بدانید که چه نکاتی را برای تیزرها رعایت کنید، در این صورت در مسیر درستی هستید. در این مقاله به طور مفصل بحث خواهیم کرد که تیزر چیست، تیزر تبلیغاتی فیلم به چه معناست؟ و ... پرداخت کنید و آنها را بررسی کنید. 

در حال حاضر برای توسعه کسب و کار تبلیغات حرف اول را می زند. آنها می توانند آگاهی و علاقه مخاطب را نسبت به محصول یا خدمات ارائه شده ایجاد کنند و مشتریان را تشویق به خرید و استفاده از محصولات یک شرکت، کارخانه، برند یا حتی یک دفتر خدمات کنند. منظور از تیزر، کلیپ تبلیغاتی کوتاهی است که به دلیل پنهان شدن و نمایش ناقص همه چیز در آن، کنجکاوی و واکنش مخاطب را نسبت به آن برمی انگیزد.

تصور کنید ویدیو یا عکسی را می بینید که یک محصول را نشان می دهد، اما نام برند یا شرکت سازنده آن مشخص نیست.

تبلیغ کمپین تیزر

یا تبلیغ یک شرکت یا برند را می بینید اما اطلاعاتی در مورد محصول وجود ندارد یا مشخص نیست محصول چیست. اساساً پیامی در حال رد و بدل شدن است، اما شما نمی توانید آن را درک کنید.

خلاصه: کمپین تیزر نوعی کمپین تبلیغاتی است (که کمپین پیش از راه اندازی نیز نامیده می شود) که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک رویداد یا محصول یا برخی اخبار شرکت دیگر برای جلب توجه مخاطب طراحی شده است.

بنابراین سوالات زیادی از شما پرسیده می شود مانند اینکه چه محصولی برای فروش ارائه می شود؟ آیا فیلم خاصی ساخته خواهد شد؟ این تیزر تبلیغاتی چیست؟ و بسیاری سوالات دیگر که پاسخ آنها را نمی دانید. یعنی حس کنجکاوی و جستجوی شما کاملا برانگیخته شده و مدام از خود می پرسید این تبلیغ و تیزر درباره چه محصولی است؟

هر تیزر تبلیغاتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

استفاده از ایده های خلاقانه و مفهومی
استفاده از جاذبه های خارجی
از سرعت مناسب برای انتقال پیام استفاده کنید
ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطب، نه بر اساس سلیقه مشتری (مخاطب غایب)

 



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای به عاملی موثر در جذب مشتری و تاثیرگذاری بر افراد تبدیل شده اند.به عنوان یک مدیر مجموعه باید بدانید که رقابت بسیار شدیدی در بازارهای امروزی وجود دارد که در آن تنها یک برند موفق می تواند از سایر مجموعه ها پیشی بگیرد. تا پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبان منتقل کنید.
اگر دوست داشته باشد تیزر چیست؟ و چگونه انجام می شود، اطلاعات کسب کنید و بدانید که چه نکاتی را برای تیزرها رعایت کنید، در این صورت در مسیر درستی هستید. در این مقاله به طور مفصل بحث خواهیم کرد که تیزر چیست، تیزر تبلیغاتی فیلم به چه معناست؟ و ... پرداخت کنید و آنها را بررسی کنید. 

در حال حاضر برای توسعه کسب و کار تبلیغات حرف اول را می زند. آنها می توانند آگاهی و علاقه مخاطب را نسبت به محصول یا خدمات ارائه شده ایجاد کنند و مشتریان را تشویق به خرید و استفاده از محصولات یک شرکت، کارخانه، برند یا حتی یک دفتر خدمات کنند. منظور از تیزر، کلیپ تبلیغاتی کوتاهی است که به دلیل پنهان شدن و نمایش ناقص همه چیز در آن، کنجکاوی و واکنش مخاطب را نسبت به آن برمی انگیزد.

تصور کنید ویدیو یا عکسی را می بینید که یک محصول را نشان می دهد، اما نام برند یا شرکت سازنده آن مشخص نیست.

تبلیغ کمپین تیزر

یا تبلیغ یک شرکت یا برند را می بینید اما اطلاعاتی در مورد محصول وجود ندارد یا مشخص نیست محصول چیست. اساساً پیامی در حال رد و بدل شدن است، اما شما نمی توانید آن را درک کنید.

خلاصه: کمپین تیزر نوعی کمپین تبلیغاتی است (که کمپین پیش از راه اندازی نیز نامیده می شود) که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک رویداد یا محصول یا برخی اخبار شرکت دیگر برای جلب توجه مخاطب طراحی شده است.

بنابراین سوالات زیادی از شما پرسیده می شود مانند اینکه چه محصولی برای فروش ارائه می شود؟ آیا فیلم خاصی ساخته خواهد شد؟ این تیزر تبلیغاتی چیست؟ و بسیاری سوالات دیگر که پاسخ آنها را نمی دانید. یعنی حس کنجکاوی و جستجوی شما کاملا برانگیخته شده و مدام از خود می پرسید این تبلیغ و تیزر درباره چه محصولی است؟

هر تیزر تبلیغاتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

استفاده از ایده های خلاقانه و مفهومی
استفاده از جاذبه های خارجی
از سرعت مناسب برای انتقال پیام استفاده کنید
ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطب، نه بر اساس سلیقه مشتری (مخاطب غایب)

 



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

امروزه دنیای دیجیتال در تمامی جنبه های زندگی و کار افراد متحول شده است و استفاده از ابزارهای دیجیتال به یکی از ملزومات اساسی زندگی هر فرد تبدیل شده است. این در حالی است که ضریب نفوذ بالای اینترنت کشور در حدود 74 درصد، توسعه استفاده از ابزارهای دیجیتال شخصی همراه با ویژگی های منحصر به فرد این ابزارها مانند سفارشی سازی، دسترسی، امکان انتخاب مخاطب هدف، تعامل، قابلیت اندازه گیری عملکرد و در نهایت قیمت کمبود اطلاعات و تبلیغات در آنها این رسانه دیجیتال را به یکی از مهم ترین و موثرترین رسانه های تبلیغاتی تبدیل کرده است.دیجیتال مارکتینگ اینجا کلیک کنید.

روند تبلیغات 

اگرچه روند تبلیغات در دنیا نشان می دهد که امروزه رسانه های دیجیتال به یکی از مهم ترین رسانه های تبلیغاتی برای شرکت ها تبدیل شده است و شرکت ها در حال برنامه ریزی و اجرای برنامه های گسترده تبلیغات دیجیتال خود هستند، بنابراین گاهی اوقات شرکت ها قادر به استفاده صحیح از این رسانه های جدید نیستند. با ارزش بیشتر این مشکلات را می‌توان به عدم برنامه‌ریزی و ترویج موضوع در قالب کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال جامع، عدم توجه به ویژگی‌ها و الزامات خاص این رسانه‌های دیجیتال و نهایتاً کم توجهی به تعریف دقیق آن نسبت داد. بازار هدف و استفاده از ویژگی های هدف گذاری.

به همین دلیل است که بدون شک آموزش دیجیتال و معرفی شرکت های مدرن جایگزین تبلیغات نیست. بنابراین، برای ارتقای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال برای عملکرد بالا می توان مراحل زیر را انجام داد:

کود از دیگریلی تا شوروت کیمیلی کود از دیگریلی تا شور کامی به رهبری این اثر در کمپین کمپین است که در کار یایار یایار است. حتماً اهداف دقیق کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کنید، اولین و مهمترین گام در توسعه یک کمپین موثر.

استراتژی برند 

استراتژی برند را به نیروی محرکه و پایه هویت دیجیتال خود تبدیل کنید. هماهنگی بین هویت دیجیتال و استراتژی برند شما، ضمن تقویت جایگاه برند شما در بازار، باعث ایجاد هم افزایی در رساندن پیام شما به مخاطبان بازار هدف شما می شود. علاوه بر این، تبلیغات برندینگ می تواند با افزایش شهرت حرفه ای و افزایش روند توسعه فروش شما در بازار هدف، موقعیت شما را در بازار تقویت کند.



:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ظرف کیک خوری شیک اینجا کلیک کنید . کاسه چوبی بامبو محصولی زیبا، شیک و بسیار کاربردی است که می تواند مکمل هر خانه و آشپزخانه ای باشد. از این نوع ظروف شیک و پرکاربرد برای پخت، سرو و سرو انواع غذاها و دسرها استفاده می شود. اکثر ظروف آشپزخانه معمولا از چوب بامبو ساخته می شوند. بامبو گیاهی است که خیلی سریع رشد می کند و در برابر انواع قارچ ها و کپک ها مقاوم است. بهتر است بدانید که بامبو از نظر بسیاری یکی از سخت ترین گیاهان موجود است. علاوه بر این، بامبو و ظروف آن یک انتخاب هوشمندانه برای حفاظت از محیط زیست است. اگر از ظروف چوبی بامبو به خوبی استفاده کنید، سال ها به شما خدمت می کنند.

قالب کیک بامبو

قطر این قالب کیک بامبو 32 سانتی متر و ارتفاع آن 24 سانتی متر است.

این ظرف نگهداری و سرو کیک از سینی بامبو با قاب رنگ شده و درب شیشه ای شفاف ساخته شده و زیبایی دو چندانی را بر روی میز مهمان شما ایجاد می کند.

درب شیشه ای بلند اجازه قرار دادن کیک های بلندتر را می دهد و دسته آن باعث می شود به راحتی درب آن را بردارید و برجسته ترین کیک و دسر شما است.

برای نگهداری بهتر کیک و شیرینی باید از ظروف دربسته استفاده کرد. داشتن ظرف دردار راه ورود هوا به ظرف را می بندد و از خشک شدن محتویات داخل آن جلوگیری می کند.

نقاط قوت این محصول عبارتند از:

خواص ضد میکروبی ذاتی

ایده آل برای سرو و پذیرایی

ساخته شده از بامبو طبیعی و چسب آب

برای غذا بی خطر است

پوشش داخلی با روغن طبیعی مرغوب

با طراحی جدید، منحصر به فرد و جذاب

قابل شستشو با آب گرم و مواد شوینده

توجه:

این محصول را در فر، مایکروویو، ماشین ظرفشویی یا فریزر قرار ندهید.

اسفنج های کیک را در آب خیس نکنید و بگذارید بماند.

وجود زبری و زخم های کوچک به عنوان ویژگی طبیعی محصول اجتناب ناپذیر است و با توجه به ماهیت بامبو، ممکن است رنگ آن در دو محصول مشابه متفاوت باشد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

اسید اسکوربیک با ترکیب شیمیایی C6H8O6 در طبیعت وجود دارد و می تواند به عنوان یک افزودنی غذایی به عنوان یک آنتی اکسیدان استفاده شود. این ترکیبی است که فعالیت شبه ویتامین C را فراهم می کند. به همین دلیل، ممکن است اسید اسکوربیک را به عنوان ویتامین C در برچسب مواد تشکیل دهنده مشاهده کنید (ویتامین C اصطلاح عمومی است و اسید اسکوربیک نام شیمیایی است).قیمت اسید اسکوربیک خوراکی کیلویی کلیک کنید.

پرشین یوتاب وارد کننده اسید اسکوربیک

این ماده در بسیاری از میوه ها و سبزیجات یافت می شود و توسط کلیه برخی از حیوانات تولید می شود. انسان قادر به تولید اسید اسکوربیک نیست و باید آن را از غذا تهیه کند، در غیر این صورت دچار کمبود و در موارد شدیدتر از اسکوربوت خواهد شد. به طور صنعتی، این اسید از طریق یک فرآیند چند مرحله ای شامل باکتری هایی که گلوکز را تجزیه کرده و اسید اسکوربیک را به عنوان یک محصول جانبی تولید می کنند، تولید می شود.

به گفته موسسه ملی سرطان ایالات متحده، این ماده می تواند به بدن انسان کمک کند تا با عفونت های باکتریایی مبارزه کند و به تشکیل کلاژن، "پروتئین مهمی در بافت فیبری، دندان ها، استخوان ها، پوست و مویرگ ها" کمک کند.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با کاربرد اسید اسکوربیک در صنایع غذایی تا پایان این مقاله فارسی یوتیوب همراه ما باشید.

استفاده از اسید اسکوربیک در صنایع غذایی

واردکننده اسید اسکوربیک آن را به عنوان نگهدارنده، آنتی اکسیدان یا تثبیت کننده رنگ در مواد غذایی به فروش می رساند. این مکمل بی خطر محسوب می شود و واکنش های آلرژیک یا عوارض جانبی بسیار کمی دارد. تولیدکنندگان از این ماده در صنایع غذایی استفاده می کنند تا میزان کل ویتامین C موجود در غذا یا نوشیدنی را حداقل به سطح قبل از درمان برسانند و محصولات مغذی بیشتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. زیرا برای کلاژن سازی، دندان ها و استخوان های سالم و بهبود زخم ها به ویتامین C نیاز دارید.

به عنوان یک نگهدارنده و آنتی اکسیدان در صنایع غذایی استفاده می شود

اسید اسکوربیک عمدتاً در صنایع غذایی به عنوان یک آنتی اکسیدان استفاده می شود که می تواند فواید زیادی برای محصولات غذایی داشته باشد. کاهش اکسیداسیون باعث حفظ رنگ و طراوت می شود. PH پایین آن می تواند به جلوگیری از رشد میکروبی کمک کند تا فاسد نشود و تازه بماند. به همین دلایل است که به عنوان یک نگهدارنده طبیعی محبوب شناخته می شود. واردکننده اسید اسکوربیک می تواند از آن به عنوان نگهدارنده در طیف وسیعی از محصولات غذایی از جمله نان، گوشت پخته، مربا، ژله و سس استفاده کند.

دارای خواص ویتامین C است

خواص ویتامین C این ماده آن را به یک ماده عالی برای مکمل های ویتامین تبدیل کرده است. به سادگی افزودن اسید اسکوربیک به غذا ویتامین C را افزایش می دهد. از آنجایی که ویتامین C طبیعی به راحتی از بین می رود، بسیاری از غذاها با اسید اسکوربیک غنی می شوند تا محتوای ویتامین C را دوباره پر کنند. بنابراین، یک تولید کننده آب میوه، میوه های خشک، غلات و سایر تنقلات اسید اسکوربیک را از آن خریداری می کند. وارد کننده مواد اولیه غذایی است و از آن در تولیدات خود استفاده می کند.

محصولات غذایی را خوشمزه تر می کند

عطر و طعم این ماده را نباید نادیده گرفت. مانند هر اسیدی، طعم ترش دلپذیری را برای بسیاری از غذاها فراهم می کند. آب نبات‌ها، مرباها، ژله‌ها و آب‌میوه‌ها اغلب از این اسیدیته سود می‌برند و تصور مشخصی از میوه‌های تازه را به مصرف‌کننده می‌دهند و تامین‌کننده اسید اسکوربیک شما آن را فراهم می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()