نوشته شده توسط : b.gholami

ویلای هوشمند لینک مربوطه مراجعه کنید. در دنیای پیشرفته امروزی، یکی از موثرترین فناوری های جدید که امنیت بسیار بالایی را فراهم می کند، سیستم هوشمند ساختمان است. در این میان هوشمند سازی ویلا بسیار مهمتر از جاهای دیگر است. با هوشمندسازی ویلا می توانید در زمانی که کیلومترها از ویلای خود دور هستید آن را مدیریت کرده و امنیت آن را بررسی کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با سیستم هوشمند و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

ویلای هوشمند چیست؟

در ابتدا ممکن است فکر کنید که هوشمندسازی یک ویلا درست مانند یک واحد مسکونی انجام می شود، اما در عمل تفاوت ها و راه حل های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد ویلا یا باغ خود را مدیریت کنید. با این سیستم یکی از مهم ترین مواردی که به آن توجه می شود عدم حضور دائمی افراد در ویلا می باشد. در نتیجه سیستم مدیریت هوشمند ویلا به شما این امکان را می دهد که از طریق تلفن همراه یا تبلت قسمت های مختلف ویلا را از راه دور بررسی و کنترل کنید.

همچنین از دیگر موارد قابل بررسی توسط این سیستم هوشمند می توان به کنترل سیستم روشنایی، سیستم های گرمایش و سرمایش، درب و پنجره، موتورخانه، دوربین های امنیتی و ... اشاره کرد. در این راستا مدیریت و کنترل تمامی فضاها در پروژه ساختمان هوشمند توسط سیستمی جامع و یکپارچه ارائه می شود تا افراد بتوانند از طریق وای فای کنترل کامل ویلای هوشمند خود را داشته باشند.

آیا ساخت ویلا یک رسم است؟

کی از مهم ترین قسمت های هر خانه، فضای داخلی آن است که شامل پذیرایی، حمام، آشپزخانه و ... می شود. در این مسیر می توانم از تجهیزات بهسازی منزل اعم از سیستم های گرمایشی و سرمایشی، کرکره ها،

سیستم های تهویه مطبوع و ... استفاده کنم.

علاوه بر همه این موارد، سیستم کنترل دما از راه دور یکی از جذاب ترین ویژگی های مربوط به ساختمان هوشمند است که به شما کمک می کند تا زمانی که در ویلا نیستید یا قبل از ورود به ویلا دمای محیط را از راه دور تنظیم کنید تا از شرایط بهینه هنگام ورود اطمینان حاصل کنید.

درب ورودی هوشمند به ویلا

درب ورودی یکی از مهم ترین قسمت های کلبه است که در هنگام نصب سیستم هوشمند یا MBS مورد توجه بسیاری از کلبه داران قرار می گیرد. برای این منظور صاحبان ویلا می توانند با استفاده از دستگیره الکترونیکی، هنگام باز یا بسته شدن درب ورودی بدون اخطار، با دریافت نوتیفیکیشن در گوشی هوشمند خود مطلع شده و در نتیجه می توانند تردد ویلا را از راه دور کنترل کنند.



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب  اینجا کلیک کنید  . موجود در سایت تانکر بانک قیمت های بسیار متنوعی دارند و شما می توانید از میان طیف وسیع مخازن آب موجود در بانک تانکر، مخزن پلی اتیلن آب مورد نظر خود را جستجو کنید. نکته قابل توجه این است که سایت بانک تانکر برای اولین بار در این زمینه از فناوری واقعیت افزوده برای کمک به مشتریانی که قصد خرید تانکر آب پلی اتیلن را دارند استفاده می کند. مخازن آب پلی اتیلن به دو دسته یک و سه لایه تقسیم می شوند

مخازن پلی اتیلن عمودی

مخزن آب پلی اتیلن عمودی به مخازنی گفته می شود که ایستاده و استوانه ای هستند و در بازار با نام های دیگری مانند مخزن عمودی، منبع عمودی و مخزن ایستاده شناخته می شوند. از این مخازن پلی اتیلن می توان هم در صنعت و هم برای ذخیره آب آشامیدنی

استفاده کرد.

پلی اتیلن 

زن آب کتابی پلی اتیلن به مخازنی گفته می شود که به صورت مکعبی ایستاده اند و در بازار با نام های دیگری مانند تانک کتاب، مخزن مکعبی و ایزی تانک شناخته می شوند. از این مخزن پلاستیکی می توان در مکان هایی که کمبود فضا وجود دارد استفاده کرد، مخزن کتاب پلاستیکی برای هر کاربری مانند منبع افقی پلاستیکی مناسب است.

مخازن زیرزمینی پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن آب زیر پله را مخازن پلی اتیلن می گویند که ذوزنقه ای هستند و در فضای زیر پله قرار می گیرند. هدف از طراحی این نوع مخزن پلاستیکی استفاده بهینه از فضاهای بلااستفاده می باشد. این مخازن در بازار با نام های دیگری مانند استپ سورس، استپ تانکر شناخته می شوند.

مخزن ذخیره سازی پلاستیکی است و همان مخزن ذخیره است که به صورت عمودی و برای پایداری از یک لایه فوم ساخته شده است. این لایه فوم از مخزن پلاستیکی در برابر گرما و آب محافظت می کند. این انبار در بازار با نام های مخزن فوم، مخزن فوم و مخزن ذخیره شناخته

می شود.

وان پلی اتیلن

وان به حمامی گفته می شود که برای استفاده در حمام یا درمان ساخته می شود. این حمام در بازار با نام های حمام پلی اتیلن، وان پلی اتیلن و وان پلی اتیلن شناخته می شود. می خواهید با ما در بریک صبحید به ساکشن آب کرید در تهران بروید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب  اینجا کلیک کنید  . موجود در سایت تانکر بانک قیمت های بسیار متنوعی دارند و شما می توانید از میان طیف وسیع مخازن آب موجود در بانک تانکر، مخزن پلی اتیلن آب مورد نظر خود را جستجو کنید. نکته قابل توجه این است که سایت بانک تانکر برای اولین بار در این زمینه از فناوری واقعیت افزوده برای کمک به مشتریانی که قصد خرید تانکر آب پلی اتیلن را دارند استفاده می کند. مخازن آب پلی اتیلن به دو دسته یک و سه لایه تقسیم می شوند

مخازن پلی اتیلن عمودی

مخزن آب پلی اتیلن عمودی به مخازنی گفته می شود که ایستاده و استوانه ای هستند و در بازار با نام های دیگری مانند مخزن عمودی، منبع عمودی و مخزن ایستاده شناخته می شوند. از این مخازن پلی اتیلن می توان هم در صنعت و هم برای ذخیره آب آشامیدنی

استفاده کرد.

ظروف پلی اتیلن برای کتاب

مخزن آب کتابی پلی اتیلن به مخازنی گفته می شود که به صورت مکعبی ایستاده اند و در بازار با نام های دیگری مانند تانک کتاب، مخزن مکعبی و ایزی تانک شناخته می شوند. از این مخزن پلاستیکی می توان در مکان هایی که کمبود فضا وجود دارد استفاده کرد، مخزن کتاب پلاستیکی برای هر کاربری مانند منبع افقی پلاستیکی مناسب است.

مخازن زیرزمینی پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن آب زیر پله را مخازن پلی اتیلن می گویند که ذوزنقه ای هستند و در فضای زیر پله قرار می گیرند. هدف از طراحی این نوع مخزن پلاستیکی استفاده بهینه از فضاهای بلااستفاده می باشد. این مخازن در بازار با نام های دیگری مانند استپ سورس، استپ تانکر شناخته می شوند.

فروشگاه پلی اتیلن

مخزن ذخیره سازی پلاستیکی است و همان مخزن ذخیره است که به صورت عمودی و برای پایداری از یک لایه فوم ساخته شده است. این لایه فوم از مخزن پلاستیکی در برابر گرما و آب محافظت می کند. این انبار در بازار با نام های مخزن فوم، مخزن فوم و مخزن ذخیره شناخته

می شود.

وان پلی اتیلن

وان به حمامی گفته می شود که برای استفاده در حمام یا درمان ساخته می شود. این حمام در بازار با نام های حمام پلی اتیلن، وان پلی اتیلن و وان پلی اتیلن شناخته می شود. می خواهید با ما در بریک صبحید به ساکشن آب کرید در تهران بروید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

آیا می دانید مشاور بازرگانی کیست و شرکت مشاوره بازرگانی چگونه به شما در امور کاری و تجاری کمک می کند و خدمات تلفنی حضوری و آنلاین مدیر چیست؟ مشاوره شامل خدماتی است که باعث افزایش سود و بهره وری سازمان و کسب و کار شما می شود.مشاوره کسب و کار در اصفهان کلیک کنید.

این تغییر به منظور معرفی مطالب و نکات جدید در بحث های تحت عنوان مشاوره کسب و کار یا مشاوره کارآفرینی نیست.بلکه مطالب مختلفی را که مربوط به یک حوزه و موضوع معین هستند گرد هم می آورد.

نکات کسب و کار و راه اندازی آن 

آنچه در اینجا تحت عنوان نکات کسب و کار برای راه اندازی یک کسب و کار جدید می خوانید، مطالبی است که در اپلیکیشن تحت عناوین مختلفی مانند موانع راه اندازی کسب و کار، نکات کسب و کار اینترنتی، فرصت ها و چالش های کسب و کار خانگی، مدیریت کسب و کار کوچک و به طور خلاصه هر آنچه که به یک کسب و کار موفق مرتبط است، اشاره شده است.

ما معتقد نیستیم که این مواد لزوماً می توانند جایگزین یک مشاور تجاری شوند. اما ما معتقدیم که شما می توانید پاسخ بسیاری از سوالات و عدم قطعیت های مربوط به راه اندازی یک کسب و کار جدید را در این درس ها بیابید.

اگر بیشتر علاقه مند به یادگیری جنبه های مختلف کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید هستید، مطالعه دوره فعلی ممکن است برای شما مفید باشد.

راه اندازی کسب و کار

اما اگر واقعا قصد راه اندازی کسب و کار را دارید و آموزش شما بیشتر کاربردی است تا آکادمیک، می توانید به دوره کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک مراجعه کنید. در راه اندازی کسب و کار چند نکته مهم وجود دارد:

اول از همه، بیایید با خودمان روراست باشیم و ببینیم چرا می خواهیم یک کسب و کار جدید راه اندازی کنیم.

 فقط به این دلیل که فکر می کنم مدیرم احمق است، حتی اگر درست باشد، دلیل خوبی برای کارآفرین بودن نیست.

همچنین، این احساس که من خیلی سخت کار می کنم و دیگران پول و سود آن را می خورند، برای راه اندازی یک کسب و کار جدید کافی نیست.

با فرض اینکه واقعاً مصمم به شروع هستید، پیشنهاد می کنیم درباره سؤالات مطرح شده در اینجا فکر کنید.

بهتر است یک تکه کاغذ در کنار خود داشته باشید و هر آنچه به ذهنتان می رسد را در زمینه هر سوال بنویسید.



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی  در واقع همان اطلاعاتی است که می خواهیم به خواننده منتقل کنیم، اما تولید محتوا چیست؟ فقط برای رساندن این اطلاعات به خواننده نیست، بلکه باید این مطالب را به گونه ای منتقل کنیم که برای خواننده جذاب باشد و مخاطب را درگیر کند و او را وادار به دنبال کردن مطالب کند.

تولید محتوا یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائل مربوط به هر کسب و کار اینترنتی است که برای تولید محتوای موثر با برنامه ریزی مشخص باید آن را بر عهده بگیریم. تولید محتوا در محتوای آموزشی و تولید وب سایت فقط متن نیست، محتوا هر چیزی است که ما در اختیار مخاطبان خود قرار می دهیم. محتوا شامل متن، تصاویر (اینفوگرافیک)، پادکست (فایل های صوتی) و ویدئو و همچنین محتوای موبایل است که در این مقاله قصد داریم شما را با آنها آشنا کنیم.

ایده های تولید محتوا

اگر نمی دانید چگونه برای وب سایت یا شبکه اجتماعی خود محتوا بسازید و هیچ موضوعی برای تولید محتوا ندارید، مطالعه این موارد ذهنیت را به شما می دهد و می توانید نکاتی را از این مقاله بگیرید و به سرعت شروع به  تولید محتوا کنید. خوشحال می شویم اگر بتوانید ایده های دیگری را برای ما ارسال کنید تا به این لیست اضافه کنیم.

ایجاد محتوا بر اساس پست ها و مقالات و محصولات محبوب

بیایید وب  سایت محتوا  جدید را به عنوان مثال در نظر بگیریم. ممکن است محتوای آموزش از راه دور را در وب سایت و شبکه اجتماعی محتوای جدید منتشر کنیم. پس از مدتی متوجه شدیم که 10 پست و 10 مقاله ای که در این زمینه منتشر کردیم، لایک و کامنت بیشتری گرفتند و حتی توانستیم از طریق این مقالات مشتریان بیشتری جذب کنیم. بنابراین ما در حال گسترش این تعداد هستیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دیوید دارونین، مدیر عامل هاتجار، قبل از راه اندازی این استارت آپ موفق، دو کسب و کار دیگر را نابود کرد. در هر یک از این مشاغل شکست خورده، او و همکارانش ماه ها صرف طراحی و ساخت یک محصول عالی کردند، اما هر بار شکست خورد.

وی دلیل این شکست های پی در پی را عدم درک صحیح از نیاز بازار می داند.

در مورد Hotjar، آنها تصمیم گرفتند کار خود را با تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی شروع کنند و از همان ابتدا نیازهای واقعی کاربر را در نظر بگیرند. بر اساس این تحقیقات بازار، آنها توانستند به طور مداوم کسب و کار خود را بهینه کنند.

اگر شما از آن دسته مدیرانی هستید که می خواهند محصولاتشان به فروش برسد و نتیجه تلاششان به ثمر برسد؛ شما باید درک عمیقی از مشتریان بالقوه خود، بازار خاص کسب و کار خود و رفتار مصرف کننده داشته باشید.

برای این منظور باید تحقیقات بازار انجام دهید. در این مقاله راهنمای کاملی برای تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی می خواهید که طی آن به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده شود.تحقیق بازار کلیک کنید.

تحقیقات بازار چیست؟

تحقیقات بازار فرآیند جمع آوری داده ها در مورد مخاطب، مخاطب هدف و مشتری هر کسب و کاری است که از طریق آن می توانیم بفهمیم محصول یا خدمات شما چقدر موفق خواهد بود. کسب و کارها معمولاً از اطلاعات به دست آمده از تحقیقات بازار برای طراحی بهتر محصول، بهبود تجربه مشتری و ایجاد پیام بازاریابی بهتر استفاده می کنند تا بتوانند مشتریان بالقوه و با کیفیت بیشتری را جذب کنند و نرخ تبدیل کسب و کار خود را افزایش دهند.

طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار با استفاده از بستر تحقیقات بازار و نرم افزار تحقیقات بازار یکی از اساسی ترین و ضروری ترین کارهایی است که هر کسب و کاری باید انجام دهد.

با انجام تحقیقات بازار، می توانید تصمیمات مبتنی بر داده و منطقی بگیرید، از حدس و گمان اجتناب کنید و منابع خود را به پروژه هایی تبدیل کنید که واقعاً کاربردی هستند. کسب و کارها در مراحل مختلف رشد خود می توانند از اشکال مختلف تحقیقات بازار استفاده کنند.

تحقیقات بازاریابی فرآیندی است که در آن متوجه می شوید کسب و کار شما در کدام بخش از بازار موفق خواهد بود و با آن می توانید تمام تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی شرکت را بسنجید.

در نگاه اول، ممکن است فکر کنید که قسمت اول این تعریف بسیار شبیه به تحقیقات بازار است. اما باید بدانید که در تحقیقات بازاریابی به بررسی فعالیت های بازاریابی کسب و کار می پردازیم و به تغییرات کوچک در چشم انداز آینده نگاه می کنیم.

تفاوت بین پرسشنامه تحقیقات بازار و پرسشنامه تحقیقات بازاریابی

چهار عامل اصلی در بازاریابی یک محصول یا خدمات وجود دارد که برای درک بهتر تفاوت بین پرسشنامه تحقیقات بازار و پرسشنامه تحقیقات بازاریابی باید بدانید.

  1. محصول (کالا یا خدمات)
  2. قیمت (هزینه ای که مشتری می پردازد)
  3. مکان (محل فروش محصول)
  4. تبلیغات (تبلیغات و روابط عمومی)

این چهار عامل به عنوان 4Ps (چهار Ps بازاریابی) شناخته می شوند. اگر همه این 4 عامل به درستی و بهینه در کنار هم برای یک محصول یا محصول کار کنند، می توان به موفقیت در بازار و بازاریابی دست یافت.

همانطور که گفتیم، پرسشنامه تحقیقات بازار بر شناخت بازار هدف تمرکز دارد. با کمک این پرسشنامه می توانید داده های بازار و مصرف کننده را جمع آوری کنید.

در واقع پرسشنامه تحقیقات بازار تنها به یکی از P های بازاریابی یعنی Place می پردازد: در این حالت مکان به معنای بازار یا بخشی از بازار خاص است.

پرسشنامه تحقیقات بازار داده های مربوط به منابع زیر را جمع آوری، تجزیه و تحلیل و در نهایت تفسیر می کند.

بازار ویژه

یک محصول، خدمات یا مفهوم توسعه که به فروش یک بازار خاص کمک می کند.
مشتریان (حال، آینده و گذشته)
توسعه برنامه هایی برای توسعه تلفن های همراه هوشمند در این زمینه. در این فرآیند معمولا نیازها و خواسته های مشتری آشکار می شود.

از سوی دیگر، پرسشنامه تحقیقات بازاریابی شامل مفهوم گسترده تری است. در اصل، هر چهار عامل بازاریابی را می توان با استفاده از پرسشنامه تحقیقات بازاریابی اندازه گیری کرد. از نمونه سوالات پرسشنامه تحقیقات بازار می توان به موضوعات زیر اشاره کرد:

تحقیق در مورد محصول جدید
توسعه محصول
تحقیق در مورد تبلیغات
نظرسنجی از مشتریان
قیمت
فروش
روش های توزیع
روابط عمومی

انواع روش های تحقیق بازاریابی

روش های تحقیقات بازاریابی به چهار قسمت اصلی تقسیم می شوند که هر کدام به شما کمک می کند داده ها و اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را استخراج کرده و در بخش های مختلف بازاریابی از آن استفاده کنید.

روش تحقیق پایه

تحقیقات اولیه به داده ها یا اطلاعات اولیه مربوط می شود. همه این داده ها اطلاعاتی هستند که خودتان جمع آوری کرده اید و منبع دیگری ندارید. از انواع تحقیقات بازاریابی اولیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گروه های متمرکز
مصاحبه ها
نظرسنجی ها
پرسشنامه ها



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تندیس کنار شبکه مینا کاری بشقاب مجسمه های میناکاری شده اصفهان کدامند و از چه کسانی تمجید کردید؟ شاید این سوال برای علاقه مندان به صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی در اصفهان باشد. مجسمه مینای سدی از دو قسمت میناکاری شده و یک قسمت بدون مینا (معمولاً بدنه ای چوبی با پلکسی گلاس) تشکیل شده است. مجسمه میناکاری شده اصفهان ظاهری شیک و شفاف دارد و به کسانی که هستند هدایایی متواضعانه اهدا کرد.

یکنواخت بودن ظاهر میناکاری

با توجه به امکان طرح های مختلف برای بدنه مجسمه و یکنواخت نبودن ظاهر میناکاری اصفهان، مجسمه ها می توانند ظاهر بسیار متفاوتی داشته باشند. خرید تندیس میناکاری در اصفهان مقرون به صرفه بوده و همچنین برای همایش های سازمانی و سازمانی بسیار مناسب است، قیمت تندیس مینا کاری گران نیست و به همین دلیل امکان سفارش آن در تعداد بالا برای تمامی شرکت ها وجود دارد.

هدایای تبلیغاتی تندیس ها برای اهداف بزرگداشت کنفرانس استفاده می شود. نمونه تصاویر مجسمه های میناکاری، مسی و منبت کاری شده را در سایت فروشگاه قرار داده ایم تا مشتریان پس از مشاهده تصاویر و مطالعه توضیحات با اطمینان خاطر انتخاب کنند. خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می تواند برای سازمان های دولتی و خصوصی بسیار سودمند باشد. بنابراین سفارش ساخت مجسمه مینا در هر اجرا پذیرفته می شود. قیمت مجسمه های میناکاری شده و مجسمه های گلدانی با یکدیگر متفاوت است.

مجسمه گلدان میناکاری یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان است. مجسمه مینا چیست؟ تندیس های میناکاری را می توان جدیدترین محصول هنر میناکاری اصفهان دانست که در طرح ها و نقش های متنوعی تولید می شوند. بهترین برند مجسمه سازی مینا از دیدگاه مشتریان به محصولی اطلاق می شود که جدای از زیبایی به فعالیت آن ها مربوط می شود.

خرید هدایای تبلیغاتی آماده سریعتر و ارزانتر است، ظاهری رایج دارد و قابل سفارشی سازی است. خرید مینای اصفهان برای هدایای تبلیغاتی با بسته بندی شیک در قالب انواع محصولات و ظروف امکان پذیر است. هنر میناکاری به‌عنوان قدیمی‌ترین هنر صنایع دستی ایران، قدمتی هزار ساله دارد.

استادان این هنر همواره سعی کرده اند با نوآوری های خاص در این زمینه مطابق با سلیقه مردم در همه حال پیشرفت کنند. قیمت تندیس گلدان مینا با در نظر گرفتن نوع و سایز گلدان مورد استفاده می باشد.فروش مجسمه میناکاری بدون حضور فیزیکی و تنها با چند کلیک برای مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر است.

ساخت هدایای تبلیغاتی

برای ساخت هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با هزینه کم از انواع مجسمه ها استفاده می شود. امروزه مجسمه های میناکاری شده به طیف وسیع و بسیار گسترده محصولات اضافه شده است. قبل از ساخت این نوع تندیس ها، سازمان های خصوصی و دولتی در کشور باید محصولات خارجی را با همان طرح های رایج و نسبتا تکراری تهیه می کردند. هنر میناکاری اصفهان اصیل است و به چیدمان دلخواه شما ارزش بیشتری می بخشد.

طبیعتا به دلیل وارداتی بودن این نوع محصولات در هر دوره با افزایش قیمت همراه بود و این برای شرکت ها صرفه اقتصادی نداشت. به همین دلیل برای داشتن تبلیغات و بازاریابی خوب باید پول زیادی خرج می کردند. هنر ساخت هدایای تبلیغاتی با گزینه های محدود کمک زیادی به شرایط اقتصادی شرکت ها خواهد کرد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 جعبه بیسکویت، کلوچه و شیرینی یکی از پرکاربردترین جعبه های مقوایی است. امروزه تحول بزرگی در صنعت بسته بندی بیسکویت و بیسکویت ایجاد شده است و برخلاف گذشته کمتر از پلاستیک استفاده می شود. بسیاری از مصرف کنندگان به محیط زیست اهمیت می دهند و بسته بندی جعبه های تجدیدپذیر را به پلاستیک ترجیح می دهند. بنابراین بهتر است تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولات خود از جعبه های مقوایی استفاده کنند. در زیر چند نمونه از بسته بندی لمینت بیسکویت  و شیرینی را مشاهده می کنید. برای اطلاعات بیشتر و قیمت با کارشناسان تاپ پک تماس بگیرید.دستگاه بسته بندی بیسکوییت کلیک کنید.

جعبه بیسکویت و شیرینی

بسیاری از افراد مصرف بالای بیسکویت و کراکر دارند و این محصول را در بسته بندی های بزرگ خریداری می کنند. این جعبه ها باید طراحی خاصی داشته باشند تا نظر مشتری را به خود جلب کنند.

بسته بندی کوکی پایه بیسکویت

برای فروش بهتر بهتر است جعبه های بزرگ را به صورت استند طراحی کرده و بسته های کوچک را به صورت مناسب نمایش دهید.

کلوچه های بسیار متنوع و باکیفیتی در ایران تولید می شود و برای به دست آوردن سهم خوبی از بازار باید بسته بندی خاصی داشته باشید و خود را از رقبا متمایز کنید.

جعبه کادو بیسکویت و بیسکویت

بیسکویت نیز مانند شکلات می تواند به عنوان هدیه برای مردم استفاده شود و با توجه به اینکه برندهای ایرانی در این زمینه تلاش زیادی نکرده اند، این عرصه بسیار بکر است.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

جعبه بیسکویت، کلوچه و شیرینی یکی از پرکاربردترین جعبه های مقوایی است. امروزه تحول بزرگی در صنعت بسته بندی بیسکویت و بیسکویت ایجاد شده است و برخلاف گذشته کمتر از پلاستیک استفاده می شود. بسیاری از مصرف کنندگان به محیط زیست اهمیت می دهند و بسته بندی جعبه های تجدیدپذیر را به پلاستیک ترجیح می دهند. بنابراین بهتر است تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولات خود از جعبه های مقوایی استفاده کنند. در زیر چند نمونه از بسته بندی لمینت بیسکویت  و شیرینی را مشاهده می کنید. برای اطلاعات بیشتر و قیمت با کارشناسان تاپ پک تماس بگیرید.دستگاه بسته بندی بیسکوییت کلیک کنید.

جعبه بیسکویت و شیرینی

بسیاری از افراد مصرف بالای بیسکویت و کراکر دارند و این محصول را در بسته بندی های بزرگ خریداری می کنند. این جعبه ها باید طراحی خاصی داشته باشند تا نظر مشتری را به خود جلب کنند.

بسته بندی کوکی پایه بیسکویت

برای فروش بهتر بهتر است جعبه های بزرگ را به صورت استند طراحی کرده و بسته های کوچک را به صورت مناسب نمایش دهید.

کلوچه های بسیار متنوع و باکیفیتی در ایران تولید می شود و برای به دست آوردن سهم خوبی از بازار باید بسته بندی خاصی داشته باشید و خود را از رقبا متمایز کنید.

جعبه کادو بیسکویت و بیسکویت

بیسکویت نیز مانند شکلات می تواند به عنوان هدیه برای مردم استفاده شود و با توجه به اینکه برندهای ایرانی در این زمینه تلاش زیادی نکرده اند، این عرصه بسیار بکر است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

جعبه بیسکویت، کلوچه و شیرینی یکی از پرکاربردترین جعبه های مقوایی است. امروزه تحول بزرگی در صنعت بسته بندی بیسکویت و بیسکویت ایجاد شده است و برخلاف گذشته کمتر از پلاستیک استفاده می شود. بسیاری از مصرف کنندگان به محیط زیست اهمیت می دهند و بسته بندی جعبه های تجدیدپذیر را به پلاستیک ترجیح می دهند. بنابراین بهتر است تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولات خود از جعبه های مقوایی استفاده کنند. در زیر چند نمونه از بسته بندی لمینت بیسکویت  و شیرینی را مشاهده می کنید. برای اطلاعات بیشتر و قیمت با کارشناسان تاپ پک تماس بگیرید.دستگاه بسته بندی بیسکوییت کلیک کنید.

جعبه بیسکویت و شیرینی

بسیاری از افراد مصرف بالای بیسکویت و کراکر دارند و این محصول را در بسته بندی های بزرگ خریداری می کنند. این جعبه ها باید طراحی خاصی داشته باشند تا نظر مشتری را به خود جلب کنند.

بسته بندی کوکی پایه بیسکویت

برای فروش بهتر بهتر است جعبه های بزرگ را به صورت استند طراحی کرده و بسته های کوچک را به صورت مناسب نمایش دهید.

کلوچه های بسیار متنوع و باکیفیتی در ایران تولید می شود و برای به دست آوردن سهم خوبی از بازار باید بسته بندی خاصی داشته باشید و خود را از رقبا متمایز کنید.

جعبه کادو بیسکویت و بیسکویت

بیسکویت نیز مانند شکلات می تواند به عنوان هدیه برای مردم استفاده شود و با توجه به اینکه برندهای ایرانی در این زمینه تلاش زیادی نکرده اند، این عرصه بسیار بکر است.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()